Kérhetem a nem megfelelően működő mosógép vételárát/független bevizsgálását a vállalkozástól -vitatja-mivel a szerviz a hibát nem hárította el?

Fogyasztóvédelem Kérdés beküldve:

Augusztusban vásárolt mosógépben novemberben dobcsere törtét, rosszabb lett az állapota. A szerviz ragaszkodik ahhoz, hogy a gép megfelelően működik, Cserét követően azonnal jeleztem a hiba meglétét, decemberben újra szervizes érkezett, közölte zajszintet mérnek, melyet januárban nem az előírásoknak megfelelően végezték (nem volt hitelesítési irat a mérőeszközhöz, nem készült mérési jkv., stb., üres volt a gép, víz nélkül, fürdőszobán kívül helyezték el a mérőeszközt). Kértem a hitelesítési iratokat, hangnem és egyebek igen agresszívre váltottak. Cég elutasította indokaimat a mellékelt hitelt érdemlő iratok érdemi áttekintése nélkül, s a probléma jelenleg is fennáll. Mind a gyártó, mind a forgalmazó esetében jogszabályismeretre kellett szert tennem, s az a döbbenetes tapasztalás ért, hogy az érintett felek nem állnak a helyzet magaslatán! A mosógép közel 150e Ft volt, s két hónapig működött gyári minőségében. A forgalmazó nem reagál 15 nap alatt a jkv-re. Kérem segítségüket az ügyben.

Ügyvédek válaszai

További kérdések ebben a témakörben

Kérdés beküldve:
Lohn Balázs 1 Ügyvéd válaszolt

Ügyvédek ezen a jogterületen

Németh Éva

Németh Éva

Ügyvéd

Keller Anikó

Keller Anikó

Ügyvéd

Kerpel Dávid

Kerpel Dávid

Ügyvéd

Vajda János

Vajda János

Ügyvéd

Faludi Gábor

Faludi Gábor

Ügyvéd