Elutasított garanciaigény után mit tehetünk még? Van-e valamilyen módunk a garanciaigényünk érvényesítésére?

Fogyasztóvédelem Elektronikus kereskedelem Kérdés beküldve:

Tisztelt Ügyvédi Iroda! Interneten vásárolt fürdőszobabútor mosdórészének hátsó sarka átvétel után törött volt. Garanciaigényünket a forgalmazón keresztül a gyártó elvileg elutasította. Megragasztottuk, majd nem lehetett helyreilleszteni, mert a 130 cm-s feltüntetett szélesség helyett 132 cm, így nem fér be a falhoz. A forgalmazó azt mondja, oldalanként 1-1 cm-s eltérés teljesen elfogadható, ezért nem tud 130 cm szélességű terméket adni, csak ha egyedileg legyártat nekünk + 30-40 %-l magasabb áron, a miénket pedig a beszerzési áron, féláron tudja visszavenni. A felszerelés előtt még észrevettük, hogy a 100%-ban magyar termékként feltüntetett mosdó alján "Made in China" felirat látható, a termék dobozán pedig 135 cm-s szélesség van feltüntetve. Van-e valamilyen módunk a garanciaigényünk érvényesítésére? Forgalmazó esetén esetleg felvehetjük-e a kapcsolatot közvetlenül a gyártóval?

Ügyvédek válaszai

További kérdések ebben a témakörben

Kérdés beküldve:
Lohn Balázs 1 Ügyvéd válaszolt

Ügyvédek ezen a jogterületen

Németh Éva

Németh Éva

Ügyvéd

Kerpel Dávid

Kerpel Dávid

Ügyvéd

Keller Anikó

Keller Anikó

Ügyvéd

Faludi Gábor

Faludi Gábor

Ügyvéd

Kovács Tamás

Kovács Tamás

Ügyvéd

Lohn Balázs

Lohn Balázs

Ügyvéd