Elutasított garanciaigény után mit tehetünk még? Van-e valamilyen módunk a garanciaigényünk érvényesítésére?

Fogyasztóvédelem Elektronikus kereskedelem Kérdés beküldve:

Tisztelt Ügyvédi Iroda! Interneten vásárolt fürdőszobabútor mosdórészének hátsó sarka átvétel után törött volt. Garanciaigényünket a forgalmazón keresztül a gyártó elvileg elutasította. Megragasztottuk, majd nem lehetett helyreilleszteni, mert a 130 cm-s feltüntetett szélesség helyett 132 cm, így nem fér be a falhoz. A forgalmazó azt mondja, oldalanként 1-1 cm-s eltérés teljesen elfogadható, ezért nem tud 130 cm szélességű terméket adni, csak ha egyedileg legyártat nekünk + 30-40 %-l magasabb áron, a miénket pedig a beszerzési áron, féláron tudja visszavenni. A felszerelés előtt még észrevettük, hogy a 100%-ban magyar termékként feltüntetett mosdó alján "Made in China" felirat látható, a termék dobozán pedig 135 cm-s szélesség van feltüntetve. Van-e valamilyen módunk a garanciaigényünk érvényesítésére? Forgalmazó esetén esetleg felvehetjük-e a kapcsolatot közvetlenül a gyártóval?

Ügyvédek válaszai

További kérdések ebben a témakörben

Kérdés beküldve:
Lohn Balázs 1 Ügyvéd válaszolt

Ügyvédek ezen a jogterületen

Kocsomba Nelli

Kocsomba Nelli

Ügyvéd

Faludi Gábor

Faludi Gábor

Ügyvéd

Kerpel Dávid

Kerpel Dávid

Ügyvéd

Vajda János

Vajda János

Ügyvéd

Németh Éva

Németh Éva

Ügyvéd